Στο σύγχρονο περιβάλλον, που ζουν και κινούνται οι επαγγελματικά δομημένες ομάδες στο ευρωπαϊκό στερέωμα, η σχέση με τον… έξω κόσμο είναι επιβεβλημένη. Το ίντερνετ και γενικότερα η χρήση των Social Media έχει τρομακτική απήχηση και στο ποδόσφαιρο.
Τα πάντα είναι θέμα οπτικής και Μάρκετινγκ. Κατάσταση, η οποία πλέον αποτελεί καθημερινότητα και στην ΠΑΕ Αρης. Τα χρόνια της Γ’ εθνικής και της Football League απουσίαζε -σχεδόν ολοκληρωτικά- η επικοινωνιακή πολιτική, κάτι που δεν είναι δα και κατακριτέο. Η ομάδα πάσχιζε να φτάσει στην εξιλέωση της ανόδου στην πρώτη τη τάξει κατηγορία και οι δημόσιες σχέσεις είχαν μείνει… πίσω. Στις εκάστοτε αναρτήσεις της ΠΑΕ, την τελευταία διετία, τα σχόλια για αναβάθμιση των διαδικτυακών υπηρεσιών έδιναν και έπαιρναν μεταξύ του κόσμου. Οι απαντήσεις, εκ μέρους των διαχειριστών των επίσημων σελίδων, ήταν «υπομονή και όλα θα γίνουν, όταν πρέπει».
Κρίνοντας, από τα μέχρι σήμερα δείγματα, μπορεί να ειπωθεί ότι η ΠΑΕ βαδίζει στο κλίμα της εποχής. Καλαίσθητα βίντεο, φωτογραφίες με επαγγελματική επεξεργασία και στοχευμένες ατάκες, οι οποίες συνοδεύουν τις αναρτήσεις είναι, πλέον, καθημερινότητα. Οι άνθρωποι, που έχουν επιφορτιστεί με το συγκεκριμένο αντικείμενο κάνουν το στοιχειώδες, δηλαδή, την επικοινωνία του ίδιου του προϊόντος, που εκτίθεται στα μάτια της φίλαθλης Ελλάδας και αποσπά θετικά σχόλια, όσον αφορά τις επιδόσεις στο γήπεδο.
Εκτός των «ειδικών», στο γενικότερο παιχνίδι έχει μπει και ο πρόεδρος της εταιρίας, Θόδωρος Καρυπίδης, ο οποίος αρέσκεται είτε σε αιχμηρά σχόλια, είτε σε ανακοινώσεις ποδοσφαιριστών, όπως για παράδειγμα το πιο πρόσφατο που αφορά στη συμφωνία με τον Μερτζίμ Μαβράι. Ο Αρης είναι πιο εξωστρεφής και ακολουθεί τα χνάρια οργανωμένων clubs, τουλάχιστον στο συγκεκριμένο κομμάτι.