Πέρα από την ατομική ποιότητα, το αγωνιστικό σχέδιο μιας ομάδας και ο τρόπος χρησιμοποίησης και ο ρόλος ενός αθλητή, συμπεριλαμβάνονται στα κριτήρια των αριθμών και του επιπέδου διάκρισης του. Μια πρόχειρη σύγκριση των φετινών αριθμών των Γκάρι ΜακΓκι, Μαϊκάλ Κάιζερ και Ραμόν Χάρις σε σχέση με τους αντίστοιχους περσινούς δείχνει ότι ο πρώτος απέχει αρκετά από τα περσινά στάνταρ του.
Στην περίπτωση του 30χρονου σέντερ, είναι αλήθεια ότι οι αριθμοί δεν δείχνουν το πραγματικό επίπεδο προσφοράς του. Η βασική του ευθύνη στον Άρη είναι να δουλεύει για τους συμπαίκτες του, αποδεσμεύοντας τους μέσα από την αποτελεσματικότητά του στα σκριν και γενικώς ειδικεύεται στη λεγόμενη… βρώμικη δουλειά.
Ο αριθμός των προσπαθειών που αναλαμβάνει στους «κίτρινους» δεν διαφέρει σε σχέση με αυτές που έπαιρνε στην Κύμη. Η διαφορά εντοπίζεται στην αποτελεσματικότητά του.
Πέρυσι είχε 54% στα δίποντα και πρόσφερε 10.1 πόντους κατά μέσο όρο στην Basketleague. Φέτος εκτελεί με 42% και περιορίζεται στους 5.7, μαζεύοντας παράλληλα δύο λιγότερα ριμπάουντ (ανά αγώνα) σε σχέση με πέρυσι.
Από τη γραμμή των βολών σουτάρει κατά δώδεκα ποσοστιαίες μονάδες χαμηλότερα σε σχέση με πέρυσι, ενώ αγωνίζεται και τέσσερα λεπτά λιγότερο σε σχέση με τον μέσο όρο χρόνου συμμετοχής που είχε πέρυσι στην Κύμη.
Σε αντίθεση με τον ΜακΓκι, ο Αρης εισπράττει από τους Μαϊκάλ Κάιζερ, Ραμόν Χάρις ό,τι έδιναν οι Αμερικανοί την περσινή χρονιά σε Κύμη και Κολοσσό Ρόδου αντίστοιχα. Η διαφορά είναι ότι ο πρώτος έγινε εντονότερη συμμετοχή στο παιχνίδι της ομάδας. Πέρυσι σούταρε με 62% (57/91) στα δίποντα, φέτος με 52% (21/40), αναλαμβάνοντας περισσότερες προσπάθειες. Πέρυσι έδινε 6.7 πόντους κατά μέσο όρο, φέτος προσφέρει 6.8 παίζοντας ένα λεπτό παραπάνω.
Ο Ραμόν Χάρις έχει εκτοξεύσει το ποσοστό ευστοχίας του στα τρίποντα (σ. σ. από το 30.3% πλέον βρίσκεται στο 40%), ταυτόχρονα όμως έπεσε κατακόρυφα το αντίστοιχο στα δίποντα καθώς πέρυσι είχε 56% και φέτος έχει 36%. Ο χρόνος συμμετοχής του δεν έχει αλλάξει, ενώ σε επίπεδο επιθετικής παραγωγικότητας, πέρυσι είχε 9.1 πόντους ανά αγώνα και φέτος 7.5.
Από την έντυπη έκδοση της Metrosport