Η απόδοση του Αρη στον αγώνα με τον ΠΑΟΚ έχει πολλές αναγνώσεις. Το ζήτημα είναι το πρίσμα κάτω από το οποίο βλέπει ο καθένας τον αγώνα. Ενας αυστηρός κριτής θα αισθάνεται θυμό γιατί ο Αρης δεν κέρδισε τον ΠΑΟΚ τη στιγμή που προηγήθηκε νωρίς-νωρίς οπότε είχε την ψυχολογία με το μέρος του.
Θεωρητικά οι κίτρινοι που είχαν στο πλευρό τους και 20.00 φιλάθλους τους, θα έπρεπε να δημιουργήσουν συνθήκες ασφυξίας στον ΠΑΟΚ και να φτάσουν σ’ ένα δεύτερο γκολ. Το ίδιο ισχύει και για τα 25’ περίπου λεπτά που είχε το πάνω χέρι στο β’ ημίχρονο, διάστημα που δεν πήρε τίποτε σε σχέση με την αγωνιστική του εικόνα.
Οι περισσότερο ρεαλιστές έμειναν με την ικανοποίηση ότι ο Αρης δεν δείλιασε απέναντι σε μία ομάδα που είναι υποψήφια για τον τίτλο και έχει ομοιογένεια. Η αλήθεια πιστεύω ότι είναι κάπου στη μέση. Ο Αρης είχε πολλές προϋποθέσεις για να φτάσει στη νίκη, αλλά δεν διαχειρίστηκε με ωριμότητα τον αγώνα. Συγχρόνως έβγαλε και αδυναμίες οι οποίες είναι θέμα του προπονητή να τις διαχειριστεί.
Όπως για παράδειγμα την αγωνιστική μετριότητα του Μπάσα και την αδυναμία για δημιουργία πίεσης από τα άκρα με Τζανακάκη και Βαλεριάνο. Στοιχεία τα οποία σε συνδυασμό με την αναγκαστική αλλαγή του Βέλεθ δημιούργησαν αδύναμους κρίκους στην ενδεκάδα του Αρη.
Ακόμη και η είσοδος του Ναζλίδη στη θέση του Γιουνές, έδωσε το δικαίωμα ακόμη και στον Βαρέλα να πάρει μέτρα και να βοηθήσει στην ανάπτυξη του παιχνιδιού του ΠΑΟΚ, καθώς είχε λιγότερη πίεση.
Το ντέρμπι ανήκει στο παρελθόν και δυστυχώς για τον Αρη έχει μπροστά του δύο αγώνες-φωτιά. Τι σημαίνει αυτό; Οτι θα πρέπει να ανασυνταχθεί, διαχειριζόμενος τα απόνερα της ήττας, γιατί υπάρχει μπροστά του δρόμος για να ρεφάρει και να πετύχει τον αρχικό του στόχο. Αρκεί να μην το πάρει από κάτω και πνιγεί στην εσωστρέφεια του.
Focus
Ο οργανισμός του Ηρακλή μετά τα όσα γίνονται και μπλοκάρουν την εύρυθμη λειτουργία της ΠΑΕ, μπαίνει και πάλι σε θέση μάχης για να διεκδικήσει το δίκαιο του, όταν και όποτε χρειαστεί. Το ζήτημα είναι όμως αν υπάρχει στρατηγική ή απλώς αναποτελεσματικές μπαλοθιές με στόχο προσωπικά επικοινωνιακά κέρδη.
Από την έντυπη έκδοση της Metrosport (23/10)