Με τις αποδοκιμασίες να απλώνονται πάνω από το βαρύ τερέν του Χαριλάου, την ατμόσφαιρα να μυρίζει μπαρούτι και την ομάδα να χωλαίνει στον αγωνιστικό χώρο, ο Χαβιέ Ματίγια δεν λύτρωσε απλά τον Αρη, αλλά τον έβγαλε από μια εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση.
Σε διαφορετική περίπτωση, αυτή τη στιγμή δεν θα γράφαμε (απλώς) για κλίμα εσωστρέφειας, αλλά για αντιδράσεις οι οποίες θα μπορούσαν να στιγματίσουν τη χρονιά.
Αυτές υποδηλώνουν ότι η περίοδος της ανοχής έλαβε τέλος. Τα επιχειρήματα του Σάββα Παντελίδη εμπεριέχουν λογική γιατί, πράγματι είναι δύσκολο να διαχειριστείς μια κατάσταση ριζοσπαστικών αλλαγών.
Γιατί η απουσία του Σιώπη στο κέντρο είχε ως συνέπεια την έλλειψη πίεσης, γιατί ο τραυματισμός του Μπρούνο Γκάμα αφαίρεσε έναν βασικό τρόπο επιθετικής έκφρασης (του ένας εναντίον ενός) που αποτελεί τον μοναδικό τρόπο διάσπασης μιας διπλής άμυνας ζώνης, γιατί ο Ντιγκινί δεν μπορεί να κατεβάσει μπάλα, ούτε να δημιουργήσει χώρους για τους υπόλοιπους.
Γιατί επίσης ο Ματέο Γκαρσία όχι απλά διανύει περίοδο βαθιάς αγωνιστικής κρίσης, αλλά τείνει να γίνει… μειονέκτημα, ενώ ο Νίκο Μαρτίνες έμοιαζε ότι έπαιζε σε 5Χ5 με παρουσίαση της άρτιας τεχνικής κατάρτισης, αλλά ουσία μηδέν.
Αυτά, ωστόσο, δεν απασχολούν τον απλό φίλαθλο. Η νίκη είναι ο μοναδικός έρωτας. Η πειστική εμφάνιση, πλέον, δεν αρκεί. Είναι εξίσου προφανές ότι άπαντες έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους στην προσθήκη του Μάρτιν Τόνσο, στην ενέργεια και στη δημιουργία που προβλέπεται να δώσει ο Αργεντίνος μεσοεπιθετικός γιατί είναι εξίσου οφθαλμοφανές ότι αυτά τα στοιχεία δεν μπορεί να τα πάρει από τους υπάρχοντες.
Και κάτι τελευταίο. Η εμφάνιση του Γιώργου Βαλεριάνου στο δεύτερο ημίχρονο δεν δικαιολογεί την απόφαση απομάκρυνσής του. Αυτός ήταν ο κορυφαίους του γηπέδου, μετά τον Βέλεθ, η δική του επιθετική άμυνα αποτέλεσε σημείο έμπνευσης και μάλλον δεν έχει λογική το να αποφασίζεται η λύση της συνεργασίας μ’ έναν παίκτη ο οποίος νιώθει την ομάδα. Το ανεξήγητο είναι, γιατί αυτός ο παίκτης δεν διατηρείται για να έρχεται από τον πάγκο;
Από την έντυπη έκδοση της Metrosport (15/1)