Το γεγονός είναι πραγματικό: Περίπου στις αρχές Σεπτεμβρίου φίλος του Αρη είχε ένα μικρής έκτασης τροχαίο ατύχημα με τον Βέλεθ. Τα αυτοκίνητα των πρωταγωνιστών μετά από σύγκρουση είχαν μόνο υλικές ζημίες.
Οταν οι οδηγοί των δύο αυτοκινήτων μπήκαν στη διαδικασία της διαχείρισης του συμβάντος και ο Ισπανός συστήθηκε, ο φίλος του Αρη ομολόγησε ότι δεν τον αναγνώρισε. Ο Βέλεθ δεν έδειξε έκπληξη. Απλώς μονολόγησε: “Εδώ εγώ και οι συμπαίκτες μου δεν προλάβαμε να γνωριστούμε ακόμη”.
Ο Αρης δεν δομήθηκε ορθολογιστικά. Είτε γιατί έψαχνε τα πατήματα του στο περιβάλλον της Super League, είτε γιατί δεν είχε ολοκληρωμένο σκάουτινγκ ή γιατί δεν ήξερε ποιο θα ήταν το ύψος του τηλεοπτικού συμβολαίου, άργησε να ολοκληρώσει το ρόστερ. Αποτέλεσμα ένας σημαντικός αριθμός ποδοσφαιριστών, απ’ αυτούς που είναι πρώτης γραμμής, να απουσιάζουν από το στάδιο της προετοιμασίας που έγινε στο Βέρμιο. Για παράδειγμα Γιουνές, Βέλεθ, Μπάσα, Ματίγια, Γκαρσία, ενώ Μαρτίνεθ, και Σιώπης αποκτήθηκαν μετά τον αγώνα με τη Λαμία!
Λογικό ήταν όσο ο χρόνος μετρούσε ανάποδα να αυξάνεται η πίεση για την συμπλήρωση του ρόστερ, οπότε και οι πιθανότητες λάθους να μεγαλώνουν.
Ο Αρης είχε ένα εντυπωσιακό ξεκίνημα στο Πρωτάθλημα και μία προβληματική συνέχεια η οποία δεν ήταν μόνο προϊόν των λαθών του Πάκο Ερέρα. Είχε να κάνει και με την ασύμμετρη συμπλήρωση του ρόστερ.
Φέτος τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Οι “κίτρινοι” έδειξαν εξαιρετικά αντανακλαστικά στο θέμα του Ματέο Γκαρσία, κάθισαν εγκαίρως στο τραπέζι των συζητήσεων με τον Βέλεθ και τον Κουέστα με θέμα την επέκταση των συμβολαίων τους και προχώρησαν στο τελικό στάδιο της συμφωνίας με τον Σούντγκρεν.
Κινήσεις που φανερώνουν ομάδα η οποία αρχίζει και βάζει οργανωτικό πλάνο και κλείνει εγκαίρως τις πληγές του ρόστερ.
Παραδειγματισμένη από τα λάθη του παρελθόντος και με στόχο τη δημιουργία ομάδας ικανής να κρατήσει τα κεκτημένα της φετινής χρονιάς, βάζοντας όμως τον πήχη των στόχων ακόμη ψηλότερα.
FOCUS
O ιδιοκτήτης της ΠΑΕ Ηρακλής κ. Θανάσης Παπαδόπουλος, έχει σκεφτεί ποιο θα είναι το επόμενο βήμα του στα διοικητικά της ποδοσφαιρικής εταιρείας ή θα συνεχίσει να αφήνει την ομάδα να βαδίζει με αυτόματο πιλότο; Κι αν έχει αποφασίσει δεν θα πρέπει ή να το δημοσιοποιήσει ή να το κάνει πράξη;
Από την έντυπη έκδοση της Metrosport