Η κόκκινη κάρτα που είδε στο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ δεν στοίχισε μόνο στο ματς της Τούμπας. Εκεί απλά επανέφερε την αριθμητική ισορροπία και κανείς δεν μπορεί να προβλέψει την εξέλιξη εάν ο Αρης συνέχιζε με 11 μέχρι το τέλος του αγώνα.
Η απουσία του όμως από το ματς με τη Λάρισα εκ του αποτελέσματος στοίχισε πολλά περισσότερα και έβαλε δύσκολα στον προπονητή του, αλλά και στον παρτενέρ του, στον Χαβιέρ Ματίγια, ο οποίος όπως προκύπτει από τους αριθμούς έκανε… διπλή δουλειά.
Ο Λούκας Σάσα -περί ου ο λόγος- εξελίσσεται σε μία απαραίτητη μονάδα για το κιτρινόμαυρο ρόστερ και δη για τον κεντρικό άξονα στο 4-2-3-1.
Εν τη απουσία άλλης επιλογής ο Βραζιλιάνος έχει προσαρμοστεί στο ρόλο του “κόφτη”, αν και τα αγωνιστικά του χαρακτηριστικά δεν έχουν πολλά κοινά με αυτά του Μανώλη Σιώπη.
Και αναφερόμαστε στον βραχύσωμο μέσο διότι η μεταγραφή του Σάσα έγινε με την προοπτική να αντικαταστήσει το μεγάλο και δυσαναπλήρωτο, όπως αποδεικνύεται, κενό του.
Ο 29χρονος Σάσα συνδυάζει το αξιόπιστο μαρκάρισμα με την ικανότητα στη δημιουργία, αλλά και στο σκοράρισμα. Το πρώτο έλλειψε σε μεγάλο βαθμό από το ματς με τη Λάρισα, το μοναδικό μέχρι τώρα που έμεινε εκτός ο Βραζιλιάνος. Ο
Μπα δεν αναπλήρωσε το κενό του, διότι και ρυθμό να είχε περισσότερο το μυαλό του είναι στη δημιουργία και όχι στο “κόψιμο”, ενώ ο Ντουάρτε επίσης διακρίνεται για τη δημιουργική ικανότητά του.
Ενόψει Ολυμπιακό τα χέρια του Τερζή “λύνονται”, υπό την έννοια ότι δεν θα χρειαστεί να μπει σε δίλημμα. Ξέρει ότι θα έχει δίδυμο στη μεσαία γραμμής τον Σάσα με τον Ματίγια και θα επέλθει ισορροπία στη μεσαία γραμμή.
Ο πρώτος θα αναλάβει το “κόψιμο”, σ’ ένα ματς μάλιστα υψηλών απαιτήσεων και πολλών τρεξιμάτων στο κέντρο, ενώ ο δεύτερος θα απελευθερωθεί, καθώς με την ΑΕΛ αναγκάστηκε να παίξει για δύο. Δεν το λέμε εμείς, το λένε οι αριθμοί του. Με την ΑΕΛ είχε 4 κλεψίματα, τα περισσότερα από άλλα ματς. Έκανε τα λιγότερα λάθη (δύο), μοίρασε τις περισσότερες πάσες (14 από τις 23 που έχει συνολικά) και έκανε τα περισσότερα γεμίσματα (18 από τα 38 συνολικά σε πέντε ματς).
Από την έντυπη έκδοση της Metrosport