Ας δούμε τα δεδομένα που διαμορφώθηκαν για τον ΠΑΟΚ το τελευταίο διάστημα. Ρεαλιστικά και ψυχρά. Η τακτική ή αν θέλετε η πολιτική που ασκείται σε βάρος του συλλόγου είναι ανεπίτρεπτη, θα έλεγα, άκρως προσβλητική.
Είναι αδιανόητο, να μην έχει εξασφαλιστεί για τον Δικέφαλο ένα τηλεοπτικό συμβόλαιο για τις εγχώριες διοργανώσεις, πρακτικά για το Πρωτάθλημα. Δεν μιλάμε για μία οποιαδήποτε ομάδα, αλλά για την πρώτη σε εμπορικότητα που προέρχεται και από την κατάκτηση του πρόσφατου νταμπλ.
* Κυρίως η ΕΡΤ (με την διοίκηση της οποίας επήλθε συμφωνία πριν από τις εκλογές) όσο και το συνδρομητικό κανάλι της Nova δεν δείχνουν διάθεση για να αξιοποιήσουν το brand name του ΠΑΟΚ. Γιατί; Εδώ τις απαντήσεις πρέπει κυρίως να δώσουν οι εκπρόσωποι των καναλιών. Και αν το συνδρομητικό, έχει ένα λογικό “άλλοθι”, αυτό της αξιοποίησης των συνεργασιών με όποια ομάδα επιθυμεί, για την κρατική τηλεόραση που είχε συνάψει προσύμφωνο με τον ΠΑΟΚ η κατάσταση είναι διαφορετική.
* Είμαι απόλυτα βέβαιος, πως εάν στην θέση του ΠΑΟΚ βρίσκονταν μία από τις μεγάλες ομάδες της Αθήνας, θα είχε γίνει… τουρλουμπούκι. Ανεξάρτητα από την οικονομική ευημερία ενός συλλόγου, που κατά κύριο λόγο οφείλεται στην δυναμική του μεγαλομετόχου της, η αντιμετώπιση του ΠΑΟΚ, ειδικά στα τηλεοπτικά, λίγες μόλις ημέρες πριν αρχίσει το Πρωτάθλημα, οδηγεί στο συμπέρασμα πως κάποιος ή κάποιοι παίζουν επικίνδυνα παιχνίδια σε βάρος του συλλόγου.
Η στάση της Κυβέρνησης και η εναλλακτική
Μέχρι χθες δεν είχαν ανοίξει όλα τα “χαρτιά” από την Κυβέρνηση για τα τηλεοπτικά του ΠΑΟΚ. Είναι όμως σαφές πως πρέπει να δοθεί λύση. Ακόμη κι αν υπάρχει η εναλλακτική του Open που είναι συμφερόντων Σαββίδη, απαιτείται μία προσφορά, αντάξια του πρωταθλητή Ελλάδας ΠΑΟΚ.
Μην ξεχνάτε πως και ο βασικός αντίπαλος του Δικεφάλου, ο Ολυμπιακός, έχει κανάλι που μπορεί να δείξει τα παιχνίδια του.
Το one, του Μαρινάκη. Ομως τα δικαιώματα του Ολυμπιακού τα διατηρεί το συνδρομητικό και κατά συνέπεια, ζεστό χρήμα θα μπει στα ταμεία του από άλλο τηλεοπτικό φορέα.
Από την έντυπη έκδοση της Metrosport